hello@artforma.com
Napisz do nas maila
Porozmawiaj poprzez Messenger
Porozmawiaj poprzez WhatsApp

Tylko teraz! Głośnik Bluetooth za 1 zł

Koszyk
Twój koszyk jest pusty.
Produkt dodany do koszyka

Najczęściej zadawane pytania

Czym różni się lustro AmbientLine od PremiumLine?

Lustra PremiumLine wyróżniają się zastosowaną obudową, której kolor można dopasować dowolnie do swojego wnętrza. Światło pada wyłącznie na osobę stojącą przed lustrem. W przypadku lustra AmbientLine światło rozchodzi się na ścianę znajdującą się za lustrem, tworząc poświatę na niej.


Który typ oświetlenia jest odpowiedni do wykonania makijażu?

Oświetlenie zastosowane w lustrach PremiumLine znacznie lepiej sprawdzi się do wykonania makijażu. Zastosowane rozwiązanie sprawia, że światło w pełni jest skupione na osobie przed lustrem.

Czy możliwe jest zamówienie lustra / szafki na wymiar?

Nie, wszystkie możliwe rozmiary dostępne są w ofercie.

Jakie są maksymalne i minimalne wymiary lustra, które można zamówić?

Wszystkie dostępne rozmiary dostępne są na aukcji. Najmniejszy rozmiar w jakim możemy wykonać lustro to 50 cm szerokości na 50 cm wysokości. Natomiast największa możliwa szerokość lustra wynosi 200 cm, a wysokość 100 cm.

Czym różnią się poszczególne modele luster?

Każde lustro z naszej oferty posiada unikatowe oznaczenie np. L01, które wskazuje na zastosowany wzór oświetlenia. Dzięki szerokiej gamie możliwe jest dopasowanie wzoru oraz kształtu lustra do stylu pomieszczenia.  

Jaka jest różnica między modelem L62 a L58?

W modelu L62 oświetlenie występuje tylko po prawej i lewej stronie lustra, model L58 posiada wbudowane oświetlenie z wszystkich boków.


Dane akcesorium nie jest dostępne w wybranej przeze mnie konfiguracji. Dlaczego nie mogę dodać wszystkich dodatków do lustra?

Jeżeli po kliknięciu w wybrany dodatek, pojawia się jeden z następujących komunikatów: "dodatki wykluczają się” lub „rozmiar lustra jest zbyt mały" - oznacza to, że w danym rozmiarze produktu nie możemy zainstalować wybranych dodatków lub wybrane akcesoria zawierają takie same funkcje.

Czy mogę wybrać lokalizację poszczególnych dodatków?

Akcesoria wybrane do lustra zostaną zamontowane zgodnie z lokalizacją wybraną podczas konfiguracji, niestety nie ma możliwości umiejscowienia dodatków zgodnie z życzeniem klienta.

Gdzie można znaleźć szczegółowy opis dodatków?

Opis dodatków znajduje się na każdej aukcji, pod konfiguratorem.

Jaka jest różnica między stacją S19 a WiFi?

Urządzenia różnią się przede wszystkim wyglądem. Producenci zastosowali również odmienne technologie: stacja S19 wymaga połaczenia z aplikacją TUYA, stacja WiFi wymaga połaczenia z aplikacją WISEMIRROR, która przekazuje dane pobrane z internetu.

Dlaczego przy wybraniu opcji panel LCD nie mogę zamówić innego włącznika np. sensor lub włącznik dotykowy?

Panel LCD posiada włącznik dotykowy w standardzie, dlatego też domówienie dodatkowego włącznika jest niemożliwe ponieważ oświetlenie w lustrze może być sterowane przez jeden przycisk.

Czym różni się Smartscreen od Smartpanel?

 

SmartPanel

SmartScreen

Wielkość ekranu 10,5" 10"
Rozdzielczość 1080p 1080p
Wymiary głośnika Nie dotyczy 7,6 x 9,5 cm
Głośnik Zintegrowany z lustrem Dodatkowy przenośny głośnik marki sony
Sterowanie urządzeniem Rysik (W zestawie) Kontroler (W zestawie), Smartphone
Dostępność w typach lustrach PremiumLine AmbientLine, PremiumLine
Wifi Tak Tak
Kamera/Aparat Tak Nie
Dostępność aplikacji Aplikacje obsługujące system android Aplikacje obsługujące chromecast 4
System Android Chromecast 4
Producent Samsung Google And Sony
Polecenia głosowe Nie Tak
 

SmartPanel

Wielkość ekranu 10,5"
Rozdzielczość 1080p
Wymiary głośnika Nie dotyczy
Głośnik Zintegrowany z lustrem
Sterowanie urządzeniem Rysik (W zestawie)
Dostępność w typach lustrach PremiumLine
Wifi Tak
Kamera/Aparat Tak
Dostępność aplikacji Aplikacje obsługujące system android
System Android
Producent Samsung
 

SmartScreen

Wielkość ekranu 10"
Rozdzielczość 1080p
Wymiary głośnika 7,6 x 9,5 cm
Głośnik Dodatkowy przenośny głośnik marki sony
Sterowanie urządzeniem Kontroler (W zestawie), Smartphone
Dostępność w typach lustrach AmbientLine, PremiumLine
Wifi Tak
Kamera/Aparat Nie
Dostępność aplikacji Aplikacje obsługujące chromecast 4
System Chromecast 4
Producent Google And Sony

Czy lusterko powiększające podświetlane posiada osobny włącznik aktywujący oświetlenie?

Nie, oświetlenie dookoła lusterka powiększającego jest kompatybilne z podświetleniem lustra, co oznacza, że sterowane jest tym samym włącznikiem.

W jaki sposób aktywowana jest mata grzewcza?

Mata aktywowana jest dedykowanym włącznikiem dotykowym, który znajduje się na tafli lustra.

Dlaczego wybierając opcję Dual Color, nie mogę wybrać dodatkowego włącznika?

Kontroler DUAL jest sterowany przy pomocy pilota, który pełni funkcję włącznika. Oznacza to, że po podłączeniu lustra pod stałe natężenie prądu, oświetlenie może być kontrolowane przy pomocy pilota. Wówczas dodatkowy włącznik na lustrze jest niepotrzebny.

okna

Dlaczego oświetlenie marki Phillips jest dodatkowo płatne?

Oferujemy oświetlenie w wersji podstawowej oraz marki Philips, które zadowoli najbardziej wymagających użytkowników. Produkty tej marki charakteryzują się zwiększoną mocą oraz dłuższą żywotnością w porównaniu do standardowych ledów.

Czy jest możliwa płatność kartą?

Oczywiście, płatność kartą jest możliwa przez system Pay-Pal (opcja nie wymaga rejestracji w systemie).

Czy mogę opłacić moje zamówienie podczas doręczenia?

Tak, płatność pobraniowa jest jednym z możliwych sposobów rozliczenia za zamówienie.

Płatność nie powiodła się, co mam zrobić?

W przypadku problemów z autoryzacją transakcji, prosimy o kontakt mailowy z naszym działem obslugi klienta.

Czy możliwa jest zmiana formy płatności?

Niestety zmiana formy płatności jest możliwa tylko poprzez ponowne złożenie zamówienia i wybranie preferowanego sposobu płatności.

Kiedy moje zamówienie zostanie zrealizowane? Dlaczego nie może być wykonane szybciej?

Termin realizacji zamówienia jest podany w ofercie oraz w podsumowaniu zamówienia. Produkty, które oferujemy, nie są towarami dostępnymi w stanach magazynowych - każdy produkt przygotowujemy indywidualnie. Dzięki temu, że jesteśmy producentem i produkujemy przedmioty pod dane zamówienie, nasi klienci zyskują możliwość wprowadzenia wielu konfiguracji do wybranych produktów.

Ile kosztuje wysyłka?

Wysyłka zamówienia opłaconego z góry jest darmowa, natomiast opłata za wysyłkę pobraniową wynosi 14,99 PLN.

W jaki sposób przesyłki są zabezpieczone?

Każdą przesyłkę odpowiednio zabezpieczamy na czas transportu. Na tafli szkła umieszczona jest folią ochronną, która zapobiega zarysowaniom. Narożniki lustra są chronione przez specjalne nakładki, które amortyzują wstrząsy. Tak przygotowany towar pakujemy w karton, przystosowany do przewozu produktów szklanych.

Czy możliwe jest doręczenie przesyłki do punktu odbioru paczek?

Z powodu dużych gabarytów towarów, nie jest możliwe doręczenie paczki do punktu odbioru.

Zamówiłem dwa lustra, czy będą zapakowane w jedno opakowanie?

Każdy produkt wysyłamy w oddzielnych paczkach. Jeżeli zostały zamówione dwa produkty, dotrą na miejsce jako dwie odrębne przesyłki.

Dlaczego w paczce nie znalazłem dokumentu zakupu?

W trosce o ochronę środowiska, nie wytwarzamy zbędnej makulatury. Fakturę wysyłamy na podany w zamówieniu adres e-mail w momencie nadania paczki.

Jakie zasilanie należy przygotować do lustra? Ile kabli zasilających jest potrzebnych do podłączenia?

Nasze produkty wymagają zasilania prądem o napięciu 230 V. Zależnie od wybranej konfiguracji ilość przewodów jest zmienna. Warto pamiętać, że akcesoria typu stacja pogodowa, zegarek potrzebują stałego niezależnego zasilania. Warto wcześniej skontaktować się z nami aby ustalić wymagania dla konkretnego produktu.

Czy produkt zawiera elementy montażowe?

Wszystkie elementy niezbędne do zamontowania produktów, dołączone są do zestawu.

Jak wygląda montaż?

Szczegółowe informacje na temat montażu znajdą Państwo na naszej stronie: https://artforma.com/instrukcje-obslugi


okna

Czy oferowane produkty posiadają gwarancję? Jaki jest okres gwarancyjny?

Tak, oferujemy dwuletnią gwarancje na nasze produkty.

Zamówiony towar dotarł uszkodzony - co mogę zrobić?

Jeśli zauważysz defekt opakowania (np. zamoczenie, uszkodzenia narożnika, dziura w kartonie), poproś kuriera, by sporządził protokół szkody. Jeżeli produkt jest uszkodzony, wykonaj zdjęcia opakowania z widocznym numerem listu przewozowego, a także zdjęcia zawartości przesyłki, a następnie prześlij je do nas.

Wysłałam zgłoszenie mailowe - kiedy otrzymam odpowiedź?

W dni powszednie na wiadomości odpowiadamy maksymalnynie w czasie 24h. Zgłoszenia wysłane podczas weekendu / dni świątecznych obsługujemy chronologicznie po powrocie do pracy.

Zweryfikowany sprzedawca
Zobacz więcej